Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Már megint a hétfő...

2009.09.09. 14:20

... az jön. Mondtam magamnak. Meg aztán mondtam azt is, hogy megint az az FC Plánum. Akiknek valami környezetet védő cég van a világoskék pólóján.  Akiket nem bírunk megverni. Nem baz'meg akkor sem, ha csak négyen vannak összesen. Na jó akkor igen, de éppen csakhogy.

Mitagadás, a Plánum amolyan igazi mumus csapat. Akitől félni kell.

A csapat bajnoki rajtja döcögősre sikeredett. Csak amolyan régi recept, szárnyalva, bravúros játékkal fejezzük be a nyári (téli) idényt, aztán mindent elfelejtve kezdjük újra. 2-12 gólarány két meccsen. Nem valami vigasztaló. Ráadásul a csapat összeállítása is sok szempontból változott, nem mondanám, hogy hátrányára, de az új sztároknak össze kell szokni. (Például Gudlin Bandi előbb utóbb csak beáll, ha már átöltözött. Most már legalább érintette stopliját a ződ műgyep, ezzel egyenlőre megelégedett.) 

Hát a Braunschweig-Plánum történelem egyenlőre a mi szempontunkból 5 meccsen 1 győzelem és 4 vereség. A gólarány most nincs meg de nagyon kevés, nagyon sok, lényeg a lényeg, hogy nem mi voltunk hát a favoritok. 

A meccs ennek megfelelően kezdődött, a védelem tengelye (Ladányi-Mezei-Ghyczy) ugyan kezdett a régire hasonlítani, a helyezkedés és emberfogás a többiek esetében némileg nehezen ment. Néha bizony össze-vissza szaladgáltunk, kaptunk is két dugót. Na nem egymás után közvetlenül, de egy félidőn belül.

0-2-nél valahogy lenyugodott az ellen, meg mi is focizgattunk, bár elöl kissé elképzeléstelenül. Aztán meg a semmiből, Botond akkorát vágott, hogy felakadt a szemem. Szerintem le akarta adni, aztán nem volt kinek (már megint bújtok a labda elől!), így inkább visszafordult, és fordulatból ellőtte. Az meg a hosszúban félmagasan landolt. Pont a félidő előtt. Ez pszichikailag sokat tud segíteni.

Nem tudom, hogy a Plánum ettől a góltól megzavarodott-e, igazából talán mi egy kicsit jobban játszottunk, ők meg ugyanúgy, mégis egy "fantasztikus labdaszerzés után" -Visi látod beleírtam- három a talán kettő ellen szituáció alapkult ki. Szép súlypontáthelyezéssel (Visitől középre Botondnak onnan balra Istunak) lemattoltuk a plánikus védelmet és Istu rendkívüli magabiztossággal vágta a rövid alsóba a bőrt.

Ettől a Plánum meglehetősen ideges lett, volt is nagy hajtás, meg anyázás, meg eszméletlen sok szabadrúgás, ajtó ablak helyzet kapus által kibravúrozva, szóval igazi izgalmas végjáték következett, azonban fölényét a Plánum nem tudta gólra váltani. Közben remekül kontráztunk, akár nyerhettünk is volna. "Szép volt Bálint ... nem baj." De nem akarom ifjú tehetségünk nyakába varrni az ikszet, mert egy ajtó-ablakot valaki más is kihagyott. Hogy ki volt az, arra már nem emélkszem csak a "bassza meg"-re, amit ekkoron kiáltottam. Bálintra is azért emlékszem, mert olyan bálnitosan elesett a saját indításában.

Az iksz szerintem megérdemelt volt, csúsztunk, másztunk érte és pici szerencsénk is volt -mint ahogy nekik is-. Elismerés mindenkinek, mert mindenki hajtott amennyire lába bírta.  

Reszkess Pengék! 

A bejegyzés trackback címe:

https://braunschweigfc.blog.hu/api/trackback/id/tr121371035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krump_lee 2009.09.09. 15:01:42

az első gól előtt ott voltam 120 centire (söt hártálnom is kellett, ne hogy amiatt ne passzoljon, hogy útban vagyok), nem ezen múlotthogy nem passz lett belőle :D

a másodiknál szerencsére beleestem a 30 fokos látó (passz)-szögbe :DD

FairyHarry 2009.09.10. 16:17:48

jó kis meccs volt, én élveztem nagyon, hajtottunk sokat, s a félidők végén/elején lőtt góljainkkal lelkileg totálisan felőröltük őket!
ja és hozzá kell még tennem, hogy a csapatbuszban odafelé menet megbeszéltük, hogy van náluk egy gyerek, aki a legjobb, és elég jó, és hogy Kárcsi akkor őt leszedné a pályáról 40 percen át tapadós emeberfogással, és aztán a meccs végén a csávó gratulált Kárcsinknak, hogy jól tolta.....
én ezennel megbocsátom neki, hogy a múltkor két gólt is róla kaptunk!
süti beállítások módosítása